torsdag 12. april 2012

Vår og Glitz design:

Jeg finner så mye inspirasjon rundt i diverse blogger, og av og til klarer jeg
ikke en gang vente til kveldstid før scrapping skjer.. Denne siden MÅTTE bare bli til,
etter å ha hatt en rundtur hos Prima-teamet.
Den blei også til en side jeg vil levere til Glitz-utfordringen:
Vår og en fargepallet som bl.a inneholder blått..
Jeg hang meg helt opp i blått.
Bildet er tatt en fin vårdag, men en gutt som undrer litt over
den vårblåe himmelen!


IMG_1665
Glitz-papir og glitz-pebbel. Dragene er lagt av bl.a Glitz-papir og jeg er litt forelska i
hele drage-3d-ideen! I love scrapping!

'*********************************************************************

I find great inspiration in bloglandia, and this time I found a challenge at the Glitz-design blog.
Spring, and a colorpalette, in which I got carried away with blue. Picture taken an early spring-day,
a philosophical boy wondering about the sky and a scrapbooking-mother carried away with the idea of
sky, kites, mist and philosophy.
Glitz-design paper and pebbels.
I love it!

Close ups:

IMG_1666

IMG_1667

IMG_1668

7 kommentarer:

  1. Fantastisk lekker og så utrolig herlige blåfarger!! Og dragene var skikkelig tøffe! Likte også stemplingen din!

    SvarSlett
  2. Herlig og nydelig LO.
    Kjempe fint fargevalg og flott bruk av mist/stempling.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott LO. Veldig stilig bakgrunn du har laget :)

    SvarSlett
  4. Kjempelekker LO Elisabeth :)

    SvarSlett
  5. Herlig LO!! Denne må jeg bare bruke goood tid på å studere. Så mange flotte detaljer, nydelig bilde av tenkende gutt og flotte farger. *liker*

    SvarSlett
  6. Nice.... stempling og stemningen over hele loen simpelthen digger jeg

    SvarSlett
  7. Ah - de dragene ble ultrastilige, og du har laget en kjempeflott bakgrunn!

    SvarSlett

Varmende ord: