fredag 4. mai 2012

Jeg <3 bølgepapp!

IMG_1783

Bølgepapp er ukens forelske her på Skrap:plassen, og idag viser jeg to layouter der jeg har brukt dette som bakgrunnsark.
Først ut er denne med bilder av Theodor som nettopp mistet en tann. Han blir 8 år, og har nå avslørt at tannfeen ikke finnes…:)
Arkene er ellers fra Scenic Route og Bazzil. Bokstaver fra Doodlebug og MM. Knapper fra Buttons Galore og twine.
Sort maling og dylusions er brukt på bølgepappen.
Syns siden blei både tøff og frisk!

IMG_1785
**
Toothferry does not exist!
Our 8 year old has seen throug the scheeme of the toothferry, and it had to be scrapped!
Papers from scenic route and bazzil, buttons from Buttons Galore and stickers from Doodlebug and MM.

***********************************************************************

IMG_1786

Denne layouten er en krysning av bølgepappkjærligheten og journalark-dilla:) Jeg syns den blei veldig morsom, og
jeg koste meg VELDIG med å lage den. Her nevnes Jenny Bowlin, Making Memories, Panduro, Maya Road og May Arts.
Papirsnurrene er hjemmelagde, og funker veldig fint som et alternativ til blomster på sider som er mer friske og guttete.
Håper du liker den, for det gjør jeg;)

IMG_1787
IMG_1788
IMG_1789
**
Good friend:
This layout I really played with my jouraling-stash. I really love that!
The page was very fun making, and I am happy with the result.
And I LOVE the background paper! Lots of Jenny Bowlin, dylusions, thickers, maya road and pearls.
The paperswirls I’ve made myself, and I think they are a great alternative to flowers..and some twinkling blings it up!
Hope u like:)
***************************************************
God scrappehelg, folkens! Jeg brygger på massevis av scrappegøy, så følg med;)

3 kommentarer:

  1. Jeg har nok sagt det før, og sier det igjen; Jeg bare digger stilen din!

    Virkelig lekre LO-er begge to! Elsker fargene du har brukt, og kjempemange flotte detaljer:D Virkelig inspirerende!

    SvarSlett
  2. SWEET! Love your details and really sweet photos ;)
    Big hugs,
    Nora

    SvarSlett
  3. Wow så masse kult eg fann i bloggen din! masse hærleg inspirasjon! Hærlig særeigen stil og ein masse hærlege fargekombinasjoner. så utruleg flink du er!

    SvarSlett

Varmende ord: