søndag 6. mai 2012

Litt ekstra glad i mai…

..for da er jeg nemlig Skissedillas utvalgte scrapper!
Hurra!!

Dette er ukens skisse, laget av Carrin:
162


Her er min løsning:
IMG_1790
Jeg har lekt meg litt med skissen, og slettes ikke fulgt den slavisk..Leken er viktigst;)
Jeg har brukt ark fra BoBunny, papirdesign, MME og ark fra en gåen bok;) Masse maling, glimmermist, dylusion og hjemmelagde masker.
Jeg har pyntet med blomster fra prima, dusty attic, chipboard fra dusty attic, KM-sommerfugler, inkido bling, thickers, prima og glitzbokstaver.
Tvine, knapper fra Buttons Galore og BG pebbels pynter opp arket i toppen:) Masse digg lekesaker, eller hva?

IMG_1795
IMG_1793
IMG_1794
Stikk over til Skissedilla, så ser du hva DT har laget denne uka også!

**********************************’
May makes me extra happy, because I am skissedillas selected scrapper!
Weeeeeeeeeeeee!!
Carrin made sketch #162, and I played a lot with it. Playing is the fun part of it, and I
hope u like the result as much as I do:)
<3

6 kommentarer:

  1. Utrolig lekker LO! Virkelig flotte detaljer, helt herlig å se på:D

    SvarSlett
  2. Moro at du får leke litt med Dillajentene!! Fortjent!!:)
    Digger layouten din:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer som gjestedesigner hos Skissedilla:) kjempegøy:) Tusen takk for kommentar i bloggen min:9 Setter stor pris på det:) Ønsker deg en toppers uke. Klem fra Bente<3

    SvarSlett
  4. Så herlig layout! Elsker stilen din:-)

    Kjempe gøy at du ska væra med og leka med oss:-)

    SvarSlett
  5. Flott LO med masse herlige detaljer. Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  6. WOW - grattis som gjestedesigner da! Det var artig å lese.. Stilig lo du har laget med masse herlige detaljer. Ny hele mai - og jeg gleder meg til å se mer av deg hos Skissedilla.

    SvarSlett

Varmende ord: