søndag 13. mai 2012

ScrapBattle 2012:

Scrapping.no arrangerer i mai Scrapbattle! Jeg heiv meg på, i håp om mye scrappetid:)
Oppgave 1 og 2 er ferdig avstemt, men dessverre blei det bare 2.plasser på meg på begge oppgavene.
Jeg er herlig fornøyd med begge sidene mine, og splætter og stæsjer alt mitt hjerte begjærer!

IMG_1811
Rescrap av tannfe-bildene, og her har jeg brukt litt gamle ark sammen med nytt stæsj. Smash binders, clip og tape.
Journalspots/tickets og de fine fuglene er fra The chipchopshop på Etsy. Lekkert stæsj, som jeg er nyforelska i!
Ellers er det thickers, MMklistermerker og maya road rubons. Snakkeboblene er klippet på frihånd.

IMG_1814
IMG_1813
***********

Her er min oppgave 2:

IMG_1818 
Denne tøysejenta er også scrappet før, men bildene er jo bare herlige!! Papirene her er utelukkende fra min mai-pakke
fra Scrapbook Nook! Echo krysset med div chipboard, thickers, blomster, thickers, maling og mist!

IMG_1820

IMG_1819

********************************************
For my englishspeaking readers:
Scrapping.no is arranging Scrapbattle this may, and I happily joined in. The two first assignments is up and done with,
so I can show you my solutions. I came in second in my group on both, and I am truly happy with the way
theese layouts turned out! The inpiration-kick on my first page is the chipchopshop-embellishment! Fimo-birds, I love!
Scrapbook Nooks may-kit is the big thing on my second layout, and I am looking foreward to playing more with this kit!

3 kommentarer:

  1. Kjempe herlige layouter! :)

    SvarSlett
  2. Hi Elizabeth... thanks so much for letting me know they arrived.... i just adore how you have used the birdy pins and also journal spots...thanks so much for sharing and stopping by my blog too. Now i know where you are... cheers Leeann:)

    SvarSlett
  3. Så flott lo!! Herlig bruk av kitet! Digg misting og kult med malinga bak.
    Du har også levert stilige loer til battle, og snart sitter vel 1.plassen inne:-)

    SvarSlett

Varmende ord: