tirsdag 3. juli 2012

Dilla på biler!

Jeg biter meg fast i de tøffe guttesidene, og vil få det til.
Denne gangen er jeg en smule mer fornøyd, også med malingen.
Det er noe med å få øynene til å vandre naturlig over siden,
og at ingen elementer drar blikket bort fra bildene og teksten.
Dette er et eldre bilde av Sebastian, som kan leke
konsentrert lenge med småbilene sine.

IMG_2613 
Jeg har gravd i restene mine, og brukt litt Echo Park, og litt basic grey. Jenny Bowlin journalspot, knapper, MM-metallsirkel,
bokstaver fra WeRmemorykeepers, MM og Thickers.
En gammel merkelapp med Cars-teamet fikk også plass på siden..artig detalj:)

IMG_2614 IMG_2615
IMG_2616

Ha en absolutt fantastisk tirsdag, fininger!

1 kommentar:

  1. Kjempe kul Layout! :) Likte godt malingen og knappene! Stilig med den remsen med bilder under det store bildet! Veldig kult :)

    SvarSlett

Varmende ord: