søndag 22. juli 2012

Tell på knappene…?

 

artikkel skrevet for Scrapping.no

Det er ikke alltid så lett å vite hva man skal pynte med. Blomster er lett å henge seg opp i,

men også ofte nokså dyrt i lengden. Vi leiter jo alltid etter det lille ekstra,

det som løfter siden opp til nye høyder!

Knapper er for meg bankers!

Hvis jeg lurer på hva jeg skal fullføre et prosjekt med, så blir det ofte knapper!

Det er jo også billigere enn for eksempel blomster, og kan mikses med

hva som helst av annet stæsj på en side.

Jeg syns også at det er så mange variasjoner med knapper:

Du kan sy den fast med tråd eller twine, du kan knytte et bånd i den,

du kan putte bling i midten av den eller du kan putte en knapp på en knapp!

På den første siden jeg vil vise dere har jeg ikke vært supernøye

med fargene på knappene, og jeg syns det gir en spennende og leken effekt,

enn om jeg skulle leite etter bare den «rette nyansen» på hver knapp.

Jeg har også kombinert med litt blomster, tape og miniflagg.

Jeg syns det gir en interessant effekt, og jeg har godfølelsen når jeg er ferdig med den.

 

bilde1-knapper

bilde2-knapper

Jeg har også lyst til å vise dere en side der knappene trer enda bedre frem,

både fordi de har friskere farger og er plassert i «rampelyset»!

Jeg har også lagd snurreblomster av restepapiret, og da skjønner dere kanskje at det blir et overkommelig budsjett!

Her er den:

special edition palette# 108

Nærbilde:

bilde4-knapper

Så hopp i knappeskrinet, og hiv dem på layouten din!

Lek med fargemiks og varier, så får du et genuint resultat!

God scrapping!!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig kult!! Digger begge disse layoutene dine - men den nederste var noe av det herligte jeg har sett av scrapping i sommer:):)

    SvarSlett
  2. Kjempefine layouter, med utrolig fine detaljer :)

    SvarSlett

Varmende ord: