onsdag 25. juli 2012

UNIK:

 

Artikkel skrevet for Scrapping.no:

Det er ikke så ofte jeg dekorerer annet enn kort eller layouter,

men det er virkelig både gøy og inspirerende!!

 Le Box Boutique har mange esker og poser som man kan leke seg med,

og jeg har fått gleden av å leke med en type after eight-boks,

men som man selvsagt kan ha hva som helst i!

Det er alltid hyggelig å gi bort noe som er pyntet med omtanke,

og som i tillegg inneholder en overraskelse.

 

 

Bilde1-gaveboks

 

Jeg har valgt å trekke utsiden med ark fra Graphic45,

og deretter har jeg lagt lag på lag med tynt bokpapir og diamond glaze.

Litt gesso både under og over pynten gjør også susen på vintage-looken!

For fullstendig å fullføre stilen har jeg brukt en chipboard-ramme med crackle paint,

nøkkelhull, nøkkel, tag og massevis av roser! Her er et nærbilde:

 

bilde2-gaveboks

 

 

For å fullføre prosjektet: Gis bort til et menneske du syns fortjener litt ekstra!

2 kommentarer:

Varmende ord: