tirsdag 29. januar 2013

Innleggsmaraton:

 

Nå er det på høy tid med skjerpings på blogg-fronten,

og for å pushe meg selv litt legger jeg nå ut på et maraton!

Dere må selvsagt være med meg, sånn at det ikke blir så tungt på veien.

Jeg skal posten annenhver dag i 3 uker (iiiiik), og dere får et lodd pr.kommentar dere legger igjen på postene mine. Avtale? Bra!! Nye følgere får også et ekstra lodd, husk å si fra når du kommenterer.

Premien er selvsagt scrappesaker!!

IMG_3829

Første post kommer om et lite øyeblikk!!

Sleng deg med:)

6 kommentarer:

  1. Litt av en utfordring du har gitt deg selv :) Lykke til, skal prøve å følge med deg hele veien...
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Høres spennende ut! Blir gjerne med på utfordringen. Minner meg på at jeg egentlig har masse å legge ut i bloggen min selv....... :-)

    SvarSlett
  3. Kult!! Kanskje jeg skulle gjøre det samme... Har nemlig nesten ikke postet noe det siste halve året. Nå er scrapperommet mitt endelig (nesten) ferdig - iallefall nok til at jeg kan scrappe litt akkurat når det passer, og da burde jeg kunne poste litt igjen også..
    Skal iallefall sjekke innom hva du legger ut.. Heia heia!!

    SvarSlett
  4. Av og til er det nødvendig å utfordre seg selv litt :) Jeg er gjerne med, skal titte innom i løpet av de neste ukene. Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  5. dette er jo en vinn...vinn situasjon ...lo'er til deg og inspirasjon til folket..:-)

    SvarSlett
  6. Ja det hender man trenger slike utfordringer :)
    Skal prøve å følge med :)
    Har lagt meg til som følger av bloggen din :)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett

Varmende ord: