søndag 10. februar 2013

 

Helt perfekt!

IMG_3802

Ja..det er de alle sammen, Perfekte, de tre små apekattene mine.

Disse bildene av ei lur Kajsa-mor er jeg glad i, og har brukt dem før.

Her har jeg satt dem sammen med et bakgrunnsark jeg ikke husker merket på,

men som er sånn stilig planke-ark:P. Øvrige ark er MM og Glitz.

Blomstene er Prima, Petaloo, papirdesign og kina-roser.

Litt stickers fra Prima og glitz, rosa tape, gullstæsj og igjen: malingsflekker:).

Rosa panuromaling bak ark og bilder er også en kjent del av nåtidens repetoar;)

 

IMG_3804

NB: Dette er mitt 7.innlegg i mitt eget innleggsmarathon!

Du får et lodd pr post du kommenterer på! Takk for at du fremdeles er med<3

Happy scrapping!!

7 kommentarer:

  1. Skikkelig stilig LO.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Kjempefin LO! herlige farger! Og så er du så flink med malingen :)

    Ha en vakker morsdag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Stilig LO!!! Liker at du får mange detaljer uten at det blir veldig rotete :) Anne Lill

    SvarSlett
  4. Stilig med rosa bakgrunn til de nydelige røde bildene. Lurer veldig på hva kina roser er...ikke lett alltid å følge med når en bor i England :P

    SvarSlett
  5. Så herlig LO med en flott overskrift <3
    Flott fargekombinasjon!

    SvarSlett
  6. Denne var fiiin.... :) Så fint pyntet, og så fine bilder. :)

    SvarSlett
  7. This is a gorgeous layout!!

    SvarSlett

Varmende ord: