mandag 11. mars 2013

 

xoxo

cRazy

IMG_4094

Her kommer nok en treff-produsert layout, og i god Elisabeth-stil.

Sebastian er så utrolig fotogen, og det er lett å få gode bilder av skøyeren. Her har jeg brukt samme bildet to ganger, noe jeg ofte gjør. Her har jeg brukt et ark fra FabScraps som bakgrunn, eh..opp-ned. Jeg elsker 6x6 paper-pads, og her har jeg brukt fra en Glitz-pad bak bildene mine. Tape er fra bl.a fra panduro, chipboard fra dusty attic og Papirdesign. Litt maling, knapper og stickers fra doodlebug og MM topper stilen:)

Flere bilder:

IMG_4095IMG_4096IMG_4097

******

Jeg har også veldig spennende ting på gang, og jeg GLEDER meg til å fortelle dere…Stand by for fortsettelsen *ivrer*!

3 kommentarer:

  1. Stilig side. Liker hvordan du topper uttrykkene med å ta inn to bilder på den måten!!
    Og - jeg gleder meg til du deler det spennende;-)

    SvarSlett
  2. Kule detaljer! Jeg har særlig sansen for det gule, det ble virkelig knall!!

    SvarSlett
  3. En spennende og fargerik LO. Mange kule detaljer :)

    SvarSlett

Varmende ord: