lørdag 4. mai 2013

 

 

Happy scrapbooking-day!

Det er litt kult at det finnes en egen dag for scrapbooking, da <3

Det er ikke tvil om hva jeg skal bruke kvelden på, hvertfall!

Siden det er en så viktig dag, må jeg jo hoste opp en layout jeg kan vise dere.

Inspirasjonen og ideen om måten å bruke den chipboarden kommer fra min flotte ScrapFX-kollega: Michelle Hernandez.

Jeg syns den blei rimelig råkul *selvskryt*.

 

IMG_4536

Angrybirds’ene har jeg printet fra nett, og jeg har brukt restepapirer bl.a fra Glitz. Snakkeboblla er lastet ned sammen med flere, fra Uprintables. ScrapFX leverer selvsagt chipboard-wordlets’en <3. Flair Button med “guri malla” er fra Manic Monday *digger*.

IMG_4537

IMG_4538

IMG_4539

Happy SCRAPPING!!

4 kommentarer:

  1. og denne var jo absolutt "awesome"!!
    Råkul. Digger all din kule stæsj, bildet og fargene..
    Tror jeg må på stæsj-shopping snart...

    SvarSlett
  2. Kjempekul LO ! :)
    Digger de litt stramme linjene...passet perfekt til angry brids ;)
    Kjempetøffe farger og detaljer :)

    Ønsker deg en fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  3. Utrolig tøff LO. Digger både oppsett, farger og tema her. Rett inn i favorittmappa mi i alle fall. :-)

    SvarSlett
  4. Kjempetøff LO.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett

Varmende ord: