onsdag 8. januar 2014

Tradisjoner:

 

Tradisjoner:

 

cats

Jeg har gitt meg i kast med litt julebilder, og syns det er utrolig koselig

å scrappe bildene og tenke på de tradisjonene vi bærer videre eller skaper sammen som familie.

Ungene setter alltid frem pepperkaker og julebrus til nissen,

og når julemorgenen er her har han også lagt fra seg noen gaver.

Bildet under er av Kajsa foran juletreet, og jeg syns det gir en god stemning.

 

Jeg har ikke valgt tradisjonelle julefarger, men syns alikevel at julestemninga formidles.

 

IMG_0784

Jeg har brukt arkene:

Lykke- et hav av roser

Krakelert treverk

Stjerner, bling og de to lyserøde/hvite rosene er også Papirdesign<3

IMG_0785

IMG_0786

Jeg håper dere også koser dere med juleminner og deilige scrappesaker!

2 kommentarer:

  1. Nydelig LO!
    Og ja... absolutt julestemning over denne selv om det ikke var tradisjonelle julefarger.
    VIktig å dokumentere slike tradisjoner. Ting går så altfor fort i glemmeboken.

    SvarSlett
  2. Virkelig flott LO. Alt trenger ikke har julefarger for å være med å gi julestemming. :)

    SvarSlett

Varmende ord: