torsdag 19. februar 2015

Størst av alt er kjærligheten: GjesteDT hos Kreativ Scrapping

 
 
Størst av alt er kjærligheten:
 
 
Idag er jeg så heldig at jeg får være GDT hos Kreativ Scrapping, og
her er hva jeg lagde:
 
***********
 
Februar er virkelig en måned for mye kjærlighetsscrapping, med både morsdag og valentines!
Jeg har satset på både kort og en liten eske som kan fylles med det du måtte ønske.
Jeg håper jeg kan være til inspirasjon på både det sarte og det modige fargevalget. 


Loved: I <3 everything about you:


Nok et bilde av kortets fremside:

 
*************************************
 
Nest ut er en liten eske.
Denne kan fylles med favorittgodis til mottaker, et gavekort eller tja...et slips? Du bestemmer.
 
 
Jeg har brukt en eske som opprinnelig inneholdt et penselsett, og har valgt å kle toppen med papir.J
eg har gravd i dypet av eldre papirer, og har holdt meg til turkise og røde toner, som jeg syns gir et modig uttrykk.

 
 
 

********
 
Mitt blogginnlegg finner du HER!

Happy Scrappin'
<3
Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Hei på deg,
    Nydelig kort du har laget :)
    Liker det søte og yndige - kombinert med det røffe og litt tøffe:)
    Og den herlige eska - digger de litt utradisjonelle fargene sammen.... Blir bare helt rått.
    Digger....
    Klem, Bente

    SvarSlett
  2. Riktigt flott ask! Och jättefint kort!

    SvarSlett

Varmende ord: