mandag 9. mars 2015

#Halloween- epic:

I got news for you:

 

Jeg har spurt om å få lov til å leke med det talentfulle teamet hos Project Life- Norge,

og gjett hva: De ville leke med meg!!  Igår ble jeg introdusert i et eget innlegg på bloggen, og idag hiver jeg meg igang med

mitt aller første innlegg!!

 

 

Jeg har hentet frem bilder fra Halloween-2014,

min eldste og kompisene hans tar en obligatorisk pose før de drar ut på runden sin

Ninja

 

IMG_3093

 

IMG_3095

 

IMG_3096

IMG_3097

Tusen takk for at DU stakk innom hos meg!

Sol

******************

Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Såå stilig!!! Du får til det meste du. Til å bli helt satt ut av :) Lykke til med teamet!!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med DT plass hos Project life Norge.
    Denne siden var utrolig stilig. Digger stilen og detaljene dine, og plukker med meg noen tips.
    Tusen takk for inspirasjon.

    SvarSlett

Varmende ord: